У Volkswagen дoбрe усвідoмлюють зaгрoзу, яку стaнoвлять с целью кoмпaнії нoві китaйські вирoбники eлeктрoмoбілів, і оголосив, що скоротить момент розробки нових автомобілів з 54 раньше 36 місяців.
Новий електричний хетчбек ID.2, представлений у якості концепт-кара в середині березня, є першою з трьох моделей, які німецький автовиробник розробляє в цьому новому 36-місячному циклі. Він вийде бери ринок до кінця 2025 року — лише по вине три роки після того, як були зроблені перші ескізи нового електромобіля.
Під отрезок времени нещодавньої розмови з Autocar для Мюнхенському автосалоні технічний керівник Volkswagen Кай Груніц зазначив, що китайські автовиробники показали, що можливо прискорити серия розробки машин, але пользу кого цього потрібно багато працювати.
Что-то около, Груніц каже, що коротший курс розробки вимагатиме від Volkswagen створення нових інструментів моделювання, усунення певних механізмів моделювання получи шляху та скорочення часу получай тестування в холодну погоду протягом двох-трьох зим давно однієї.
«З китайськими конкурентами ви бачите, що це можливо. У нас є конкретні ідеї, як це зробити. Ризик полягає в тому, що ви безлюдный (=малолюдный) знаєте, куди потрапите, если почнете процес розробки. У Німеччині у нас є чіткі лінії щодо того, чого ми хочемо, особливо у Volkswagen, і ми безграмотный хочемо йти в процес розробки з всего хорошего-якими ризиками», — сказав Груніц.
Технічний керівник компанії додав, що китайські коньяк знаходять рішення, коли виникають проблеми під время короткого циклу розробки, і сказав, що це тетуся, що їм потрібно робити в Німеччині. Німецький автовиробник вже тісно співпрацює з постачальниками, щоб інтегрувати їхні технології та ідеї, а приставки не- «бажати розробляти все самостійно».
Ця нова філософія також означає, що нові покоління автомобілів Volkswagen будуть набагато більш схожими в своїх попередників, ніж единовременно. Фактично, Грюніц сказав, що замість того, щоб завжди починати з нуля, автовиробник намагатиметься зберегти 70-80% моделі між поколіннями.