10 жoвтня відбулaся світoвa прeм\’єрa eлeктричнoгo мaгістрaльнoгo тягaчa Mercedes-Benz eActros 600. Мaшинa oтримaлa літій-зaлізo-фoсфaтні (LFP) бaтaрeї ємністю 621 кВт.гoд (три блoки пo 207 кВт.годик), які забезпечують запас скорее у складі 44-тонного автопоїзда перед 500 км. З урахуванням проміжної зарядки під отрезок времени обов\’язкової 45-хвилинної перерви ради дотримання режиму праці та відпочинку водія щоденний пробіг автопоїзда може досягати 1000 км.
І це помимо використання перспективної мегаватної станції (MCS). Остання після її впровадження допустить заряджати батареї від 20 давно 80% ємності всього следовать 30 хвилин. А поки що акумулятори розрахована получи зарядку від станції ССS потужністю предварительно 400 кВт.
Mercedes-Benz eActros 600 має такий самий резерв як й дизельний — 10 років нежто 1,2 млн км. Після цього батареї повинні мати отнюдь не менше 80% ємності. Протягом усього життєвого циклу оборудование дозволить скоротити викиди СО2 бери 80% порівняно з дизельною моделлю, що дорівнює 775 т СО2.
Якщо говорити ради окупність, то тягач eActros 600 если коштувати приблизно в 2,5 рази більше, ніж вышибала з ДВЗ. У таких країнах як Німеччина чи Франція, мол електроенергія дешевша, автомобіль стане більш прибутковим, ніж дизельний вже вследствие 5 років і пробіг у 600 тис. км. Продаж автомобіля стартує вже цього року, хоча серійне виробництво почнеться наприкінці 2024-го.
Mercedes-Benz eActros 600 отримав кабіну ProCabin — з видозміненим дизайном та покращеною аеродинамікою. Приблизительно коефіцієнт Cw знижено на 9%. Носова частина кабіни подовжена бери 80 мм, зникла решітка радіатора, модернізований буфер, додалися нові спойлери. Свою лепту внесли модернізоване днище та повністю герметичний моторний відсік. Вышибала отримала алюмінієві підніжки та нову концепцію головного освітлення — матричні фари із LED смугою.
Ради допомогою мультимедійного щитка приладів Multimedia Cockpit Interactive 2, який увійде прежде базового оснащення, водій если постійно в курсі заряду батарей, запасу шевелись та поточного енергоспоживання. Вслед допомогою системи Fleetboard оператори автопарку зможуть стежити по (по грибы) всіма важливими параметрами автомобіля у режимі онлайн.
eActros 600 також отримав спеціально адаптований предикативний круїз-контролирование PPC, який налаштовує роботу трансмісії з урахуванням топографії місцевості, дорожніх знаків та GPS-навігації. Передбачено двое варіанти коробок відбору потужності. Перший — електромеханічний, к роботи з гідравлічним обладнанням, наприклад напівпричепів-самоскидів разве цистерн. Другий варіант — суто електричний. Туточки інвертор перетворює постійний струм возьми змінний. Такі коробки потужністю 22 — 90 кВт разрешать тягачу живити напівпричепи-рефрижератори.
Локомотив отримає нові системи допомоги водієві. Серед них построение Active Brake Assist 6 (ABA), яка зможе визначати стаціонарні та рухомі об\’єкти близ швидкості автомобіля до 60 км/время та у разі загрози зіткнення задіяти екстрене гальмування. Також у оснащення увійдуть такі системи як Frontguard Assist, Active Sideguar Assist 2 (визначає пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах та задіює автоматичне гальмування). Сердце отримає і систему напівавтоматичного керування Active Drive Assist 3 (допомагає слідувати сообразно заданій смузі на дорозі, включаючи повороти, дотримуватися дистанції та ін.).