Nio пішлa шляxoм більшoсті китaйськиx вирoбників, які рeгулярнo oгoлoшують прo запускание нових брендів. Першим презентовано новий сімейний бренд Onvo, раніше відомий під кодовою назвою Alps. У вересні бери ринок Китаю вийде його «первісток» — електричний кросовер L60 зі стартовим цінником 30 500 доларів.
Його основним конкурентом називають Tesla Model Y. Обійти «американця» Onvo L60 соизволить 900-вольтова архітектура та сбережение ходу близько 1000 км после китайським вимірювальним циклом CLTC. Таку далекобійність кросоверу забезпечать три акумуляторні блоки від BYD.
Як кажуть у Nio, L60 ефективніший, ніж Model Y. Споживання китайського кросовера — 8,2 км получи 1 кВт.год. Цим він багато в чому завдячує обтікаємому силуету. Як стверджується, Onvo L60 — найефективніший кросовер сверху ринку за аэродинамікою. Коефіцієнт лобового опору моделі лише 0,229 Cd.
Габарити новинки безграмотный розкриваються. Зі слів розробників, завдяки коротким навісам кросовер запропонує максимально просторий зал із безліччю відсіків к зберігання особистих речей. Як стверджується, «завдяки геніальній конструкції відсіків во (избежание зберігання кожен пасажир може взяти із собой свій багаж».
#ONVO L60 $NIO pic.twitter.com/PKC6t91Bhg
— Jason (@Jas0nYu) May 15, 2024
Onvo L60 оснащений тим самим набором розширених функцій допомоги водієві, що й власні моделі Nio. Зокрема, функцією заміни акумуляторного блока. У цьому випадку продовжити подорож можна вже вследствие 3 хвилини після заїзду нате станцію заміни акумуляторів Nio. Їх понад 1000 держи всій території Китаю. Також батарею кросовера можна заряджати традиційним способом получи и распишись 25 000 власних зарядних громадських станціях компанії.
Пізніше Nio разыграть свій другий суббренд під кодовою назвою Firefly. Він випускатиме більш доступні компактні електромобілі про європейського ринку.