Прoвідний вирoбник силoвиx aгрeгaтів Cummins прeзeнтувaв сверху нещодавній виставці IAA Transportation 2024 в Ганновері концепцію інтегрованої трансмісії сверху основі платформи двигунів HELM. Вона передбачає встановлення ДВЗ трьох типів, що працюють нате вдосконаленому дизелі, природному газі либо водні.
Під прокладкою блоку ці мотори мають схожі компоненти, а надо прокладкою вже зовсім інші, залежно від типу пального. Просто так, 10-літровий двигун X10 з варіантами потужності від 320 прежде 450 к. с. і максимальним крутним моментом впредь до 2300 Нм відповідає майбутнім екологічним стандартам Євро 7. Він призначений в целях вантажівок повною масою від 26 накануне 44 т.
А 15-літровий преобразователь X15H з діапазоном 400 — 530 к.с., до 2600 Нм, має взагалі нульові шкідливі викиди. Він працює сверху водні, що зберігається в ємностях NPROXX під тиском 700 отмель. Старт виробництва запланований сверху кінець десятиліття.
Концепція інтегрованої трансмісії передбачає застосування гібридних, дизель-електричних силових агрегатів. Ними займається підрозділ Сummins — Acellera, який спеціалізується в екологічно чистих технологіях.