Aдміністрaція Бaйдeнa прeдстaвилa дoрoжню кaрту eлeктрифікaції вaнтaжниx пeрeвeзeнь, якa визнaє пріoритeтність інвeстицій у зaрядні пристрoї с целью eлeктрoмoбілів і вoднeві http://sammit.kiev.ua/originalni-prezenti-do-bud-yakoi-nagodi/ заправні станції вздовж ключових вантажних коридорів навколо США.
Програма по ниточке описує етапи покращення інфраструктури вантажних коридорів і методику переходу возьми акумуляторний транспорт із нульовим рівнем викидів задолго. Ant. с 2040 року. Це перша спроба уряду США запропонувати послідовну стратегію електрифікації вантажного транспорту согласно всій країні.
Документ має 318 сторінок, з яких тільки 13 містять текстовий та графічний матеріал, а решту трактату займає конкретизований перелік об\’єктів, включених перед вантажних хабів із нульовим викидом.
Розробники карти проаналізували структуру транспортних засобів середньої та великої вантажності бери дорогах Америки та встановили пріоритети щодо того, в які маршрути слід орієнтуватися в першу чергу, щоб найкраще зменшити забруднення.
Оприлюднена нинішнього вівторка дорожня портулан розроблена для того, щоб зосередити державні витрати у мільярди доларів получай ключових дорогах і прискорити приватні інвестиції в нову інфраструктуру, яка має вирішальне значення во (избежание очищення від шкідливих викидів середніми та важкими вантажівками.
Чиновники хочуть пришвидшити впровадження 18-колісних автомобілів з нульовим рівнем викидів та інших вантажівок, які використовуються во (избежание перевезення вантажів по всій країні, допомагаючи забезпечити ефективну та надійну мережу зарядних пристроїв. Це, своєю чергою, може допомогти скоротити витрати компаній держи паливо, водночас очищаючи повітря навколо деяких із найбільш інтенсивних автомагістралей.
«Це немалый крок для забезпечення екологічної справедливості. 75% трафіку важких вантажівок просунуться лише на 4% доріг нашої країни, що назначать під загрозу здоров\’я наших найбільш вразливих спільнот», — зазначив національний радник Білого дому з питань клімату Алі Заїді.
Відповідно впредь до стратегії, оприлюдненої Агентством із захисту навколишнього середовища та міністерствами енергетики та транспорту, кінцевою метою є «повсюдна та доступна мережка зарядки та заправки воднем про вантажівок з нульовим рівнем викидів давно 2040 року».
Нині транспортний квадрант викидає приблизно 29% парникових газів у США, причому понад п\’яту частину викидів припадає возьми вантажівки середнього та великого тоннажу. Проте історична залежність судноплавства від палива возьми основі нафти призвела после того, що скорочення цих викидів из чего можно заключить проблемою.
Цей крок є відповіддю возьми висхідний розголос виробників вантажівок, які кажуть, що потрібна більша підтримка громадськості про зарядних станцій, удосконалення мережі та іншої інфраструктури пользу кого стимулювання електрифікації важких транспортних засобів.
Згідно з даними Міністерства енергетики, у США є лише 92 електричні зарядні станції, що здатні обслуговувати важкі вантажівки, і лише дев\’ять із них мають швидку зарядку.
Попри тетуся, що компанії швидко розширюють колесо фортуны електромобілів і власні зарядні можливості, розбудова інфраструктури зарядних станцій сверху магістралях є важливою для ширшого розгортання. Водневі заправні станції також знадобляться в целях підтримки використання автомобілів з водневим двигуном, які, як очікують виробники вантажівок, з\’заявляться на ринку в найближчі 18-24 місяці.
Загалом у період з 2024 за 2027 рік пріоритетними будуть близько 12 000 миль/19 312 км доріг, включаючи міжштатну автомагістраль 80. Дороги навколо ключових портів також будуть у першій частині черги, щоб отримати чисті оновлення зарядки та заправки.
Дорожню карту, яку в транспортних, логістичних компаніях назвали «Планом Байдена», вже визнано «ітеративним і продуманим підходом» і такою, що «веде впредь до зменшення забруднення навколишнього середовища в портах країни та сверху її автомагістралях».