GMC Hummer EV визнаний найменш економічним електромобілем

Aгeнтствo зaxисту дoвкілля СШA нaрeшті oпублікувaлo власне незалежне дослідження запасу быстрее та середньої витрати енергії електричного пікапа та позашляховика GMC Hummer EV. Обидва транспортні засоби мають пара рейтинги: один зі стандартними 22-дюймовими колесами, а другий — з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами с целью бездоріжжя.

Залежно від комплектації, повнорозмірні електромобілі можуть оснащуватись батареєю з 20, либо 24 модулів. Американський автовиробник отнюдь не вказує точну ємність акумулятора в своєму веб-сайті, але раніше повідомлялось, що варіант возьми 24 модулі має ємність у 205 кВт.годок, тоді як версія держи 20 модулів — приблизно 170 кВт.година.

Електромобілі GMC Hummer є найбільшими та найважчими легковими машинами за исключением. Ant. с ДВЗ на ринку США. Споживання енергії, включно з втратами під пора заряджання, на машинах з 22-дюймовими колесами оцінюється держи рівні 636 Вт.година на милю.

Якщо вибрати машину з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами Mud-Terrain, так результат ще гірший — 674 Вт.время на милю. Загалом, показники енергоефективності GMC Hummer EV є одними з найгірших серед серійних електромобілів.

Враховуючи розміри, вагу та аеродинаміку, а також вихідну потужність електричних Hummer, було б важко очікувати меншого споживання енергії.