Aгeнтствo зaxисту дoвкілля СШA нaрeшті oпублікувaлo власне незалежне дослідження запасу быстрее та середньої витрати енергії електричного пікапа та позашляховика GMC Hummer EV. Обидва транспортні засоби мають пара рейтинги: один зі стандартними 22-дюймовими колесами, а другий — з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами с целью бездоріжжя.
Залежно від комплектації, повнорозмірні електромобілі можуть оснащуватись батареєю з 20, либо 24 модулів. Американський автовиробник отнюдь не вказує точну ємність акумулятора в своєму веб-сайті, але раніше повідомлялось, що варіант возьми 24 модулі має ємність у 205 кВт.годок, тоді як версія держи 20 модулів — приблизно 170 кВт.година.
Електромобілі GMC Hummer є найбільшими та найважчими легковими машинами за исключением. Ant. с ДВЗ на ринку США. Споживання енергії, включно з втратами під пора заряджання, на машинах з 22-дюймовими колесами оцінюється держи рівні 636 Вт.година на милю.
Якщо вибрати машину з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами Mud-Terrain, так результат ще гірший — 674 Вт.время на милю. Загалом, показники енергоефективності GMC Hummer EV є одними з найгірших серед серійних електромобілів.
Враховуючи розміри, вагу та аеродинаміку, а також вихідну потужність електричних Hummer, було б важко очікувати меншого споживання енергії.