Кoмпaнія Audi пoвідoмилa, щo быть прoєктувaнні бaтaрeї для плaтфoрми PPE, інженери віддавали пріорітет безграмотный лише запасу ходу, а й швидкості заряджання.
Максимальна потужність заряджання Audi Q6 e-tron становить 270 кВт, що дозволяє отримати ассортимент ходу до 225 км всього из-за 10 хвилин заряджання. Такий показник вдалося досягти завдяки 800-вольтовій архітектурі та батареї ємністю 100 кВт/годочек.
Автовиробник повідомив, що батарею з 10 поперед 80% можна зарядити всього ради 21 хвилину. Audi також повідомила, що незабаром також если доступна версія електрокросовера з меншою батареєю ємністю 83 кВт/бадняк.
Для зарядних станцій, які працюють в 400-вольтовій архітектурі, існує технологія банкової зарядки. Контролери керування батареєю активуються возьми старті процесу зарядки й ділять батарею навпіл. Таким чином їх можна заряджати паралельно з потужністю задолго. Ant. с 135 кВт.
Audi Q6 e-tron має морские ворота типу CCS, який підтримує зарядні станції з постійним та змінним струмом. Кросовер підтримує змінний струм потужністю до самого 11 кВт, а згодом автовиробник запропонує підтримку впредь до 22 кВт, як опцію.
Також кросовер підтримує функцію «Plug&Charge» є стандартною. Вона дозволяє вставити зарядний минреп після активації авто, аби почався автоматичний процес зарядки. Audi каже, що функція працює зі станціями IONITY й згодом стане доступною для станціях інших компаній.