Цьoгo тижня вaртість aвтoмoбільниx пaртій гaзу нa сxідниx тeрмінaлax Пoльщі мaйжe нe змінилaся. З урaxувaнням транспорту накануне українського кордону пропозиції польських darkness.in.ua
компаній перебували у межах $799-865/т. Получи и распишись балтійських базисах пропан-бутанова суміш здорожчала для $9-12/т — до $785-847/т. Але кілька опитаних компаній повідомило enkorr, що цього тижня вони безлюдный (=малолюдный) укладали нових угод, оскільки немає чіткого розуміння, коль придбаний газ потрапить в Україну.
«Нічого нового маловыгодный купували, поки що намагаємося вивезти старі обсяги», — каже Водан із київських трейдерів.
Вследствие страйки на кордоні українські компанії тепер мають проблеми малограмотный тільки з виїздом у Польщу, а й з в’їздом в Україну. Польські перевізники блокують проїзд в трьох важливих для паливних компаній КПП: «Дорогуськ-Ягодин», «Корчова-Краківець» і «Гребенне-Рава-Руська». Зокрема посредством «Дорогуськ-Ягодин» їде більше половини польського ресурсу й майже всі партії, що постачаються з країн Балтії.
Перепони получи и распишись польському кордоні змушують компанії шукати голубой огонь на інших напрямках — в Угорщині, Сербії, Албанії. Здесь трейдери стикаються з труднощами нате кшталт дорогої логістики чи неповного пакету документів.
«Є цікава пропозиція з Албанії. Але, для жаль, у цій країні немає торговельно-промислової палати, яка б могла видати сертифікат потрібного зразка», — розповідає Вотан з трейдерів.
Черги на південних і західних кордонах сприяють зростанню попиту для залізничний ресурс. Як наслідок, спотові партії газу получи и распишись вагонах дорожчають. Так, із початку листопада, коль компанії розмитнювали залізничні партії газу ради $760-860/т на західному кордоні України, ціни зросли в середньому для $40-50.
«Цього тижня ми продали партію ПБТ вслед за $900/т DAP Ізов», — повідомив польський торговец.
Залізничні партії пропану в балтійських портах Польщі цього тижня здешевшали держи $20/т, до $740-760/т, вследствие зменшення європейських котирувань. Зокрема вартість пропану зменшилася бери $11/т, до $481/т получай CIF NWE.
З урахуванням транспорту до українського кордону морський метан коштуватиме $850-860/т DAP Ягодин/Ізов.
«Постачальники пропонують вагони получи и распишись споті за $870-900/т. После формулою обсяги будуть дешевшими, адже котирування CIF помітно впали», — каже Водан з імпортерів.
Вартість залізничних партій сверху білорусько-польському кордоні майже неважный (=маловажный) змінилася й становить $488-515/т DAP Brest.
Получай південному напрямку зберігається дефіцит скрапленого газу. Автомобільні партії газу в Галаці цього тижня продавалися по (по грибы) $795-815/т. Зі слів учасників ринку, 10-11 листопада в Галац має прибути кладная з американським газом. Також наступного тижня очікується надходження продукту у Мангалію. Але покупці кажуть, що произведение, який прямує в румунські порти, майже in corpore продано.
«Обсяги в Румунії продані получи місяць уперед», — повідомив Вотан з імпортерів.
Трейдери будуть відвантажувати катаклазит з високим вмістом пропану.
«Бутану наразі немає из-за адекватною ціною. Добре, що починається зима», — зазначив румунський постачальник.