Брeнд DS скoрoтить числo кoмплeктaцій дo двox получи и распишись всіх моделях. Французький преміальний бренд DS, який виріс із лінійки моделей Citroen, вирішив всесторонне реформувати гаму модифікацій своїх моделей.
Компанія пішла шляхом радикального скорочення вибору — з весни 2024 року будуть доступні тільки дві комплектації помимо можливості замовляти опції. Согласно суті вибір покупців зведеться тільки вплоть до варіантів забарвлення кузова та оздоблення інтер\’єру. Вслед за рахунок поціновувачів преміального бренду монополия Stellantis має намір заощадити.
Базовою комплектацією стане Pallas — ім\’я, натхнене нагородою Palace, яку присуджують найрозкішнішим п\’ятизірковим готелям. Раніше найменування Pallas вже носили моделі Citroen, включно з оригінальним DS, тому назва комплектації, си би мовити, повертається помощью 60 років після свого дебюту.
Флагманську версію Etoile названо получи и распишись честь площі Шарля мол Голля (раніше відомої як площа Етуаль), що вінчає Єлисейські полина, в центрі якої стоїть Тріумфальна очелье, а її бруківка, якщо дивитися зверху, утворює зірку. Etoile також символізує найвищий индигенат, який набували танцюристи балету Паризької національної опери з XIX століття.
У кожної комплектації если свій особливий значок, малюнок якого натхненний символами Парижа. Pallas поєднує у собі двері великого паризького палацу та Історичну вісь Парижа (Свод на площі Каррузель, обеліск бери площі Згоди, Тріумфальна аркбутан та Велика арка братства), а Etoile ілюструє дванадцять проспектів, що сходяться предварительно площі Шарля де Голля.