Нeщoдaвнo Xiaomi пoдaлa зaявку нa рeєстрaцію ряду китaйськиx тa aнглійськиx товарних знаків Xiaomi Automobile Gigafactory, Xiaomi EV Hyperfactory, Xiaomi Titan, Xiaomi Titan Alloy та Xiaomi Super Motor. Ради даними Відомства товарних знаків Національного управління інтелектуальної власності Китаю, поточний положение товарного знака «очікує перегляду».
Ще в липні 2019 року компанія Xiaomi Communication Technology Co., Ltd. додала у сферу своєї діяльності болтовня «продажу автозапчастин». 12 листопада 2020 Beijing Xiaomi Mobile Software Co., Ltd. подала заявку сверху патент на електроди літієвих батарей та самі літієві батареї. Потім, 30 березня 2021 року, Xiaomi оголосила, що інвестує 10 млрд юанів у виробництво автомобілів у найближчі 10 років, щоб увійти давно п\’ятірки найбільших автовиробників у світі.
Торік було представлено першу пример автомобіля Xiaomi під назвою SU7. Крім того, возьми конференції Xiaomi Auto Technology Conference у грудні Лей Цзюнь, засновник, копилка та генеральний директор Xiaomi, анонсував 5 основних технологій Xiaomi Auto: електрична силова агрегат, акумулятор, лиття під тиском, інтелектуальна кабіна та автономне водіння. Лей Цзюнь також оголосив, що Xiaomi є єдиним виробником автомобілів у Китаї, який має масове виробництво сплавів власної розробки.
Після того, як Xiaomi офіційно оголосила, що будуватиме автомобіль, її першим проєктом було створення супермотора. Результатом копіткої роботи стали чета супермотори: HyperEngine V6 і V8, які за один присест виробляються серійно і будуть встановлені бери першу партію моделей Xiaomi SU7.
Крім того, Xiaomi також самостійно розробила нову високовольтну платформу з карбіду кремнію возьми 800 В, яка має максимальну напругу 871 В. Единовременно з тим компанія співпрацює з CATL во (избежание спільної розробки високовольтного акумуляторного блоку Xiaomi в 800 В. При цьому ІТ-гігант побудував фабрика із виробництва акумуляторів.