Прoблeми із зaряднoю інфрaструктурoю мoжуть змусити влaсників eлeктрoмoбілів пeрeсісти нaзaд нa «пaливні» aвтoмoбілі. І йдеться неважный (=маловажный) про якусь країну, що розвивається. Своїм приставки не- дуже успішним досвідом володіння електричним Ford F-150 Lightning поділився Далбір Маскарад з канадського міста Вінніпега.
Він придбав електропікап у січні 2023 року вслед 85 000 доларів США та планував використовувати в целях роботи та відпочинку. Незабаром після покупки автомобіля йому довелося придбати та встановити двушник зарядні пристрої, у будинку та нате роботі, загальною вартістю 10 000 доларів.
Ще 6000 доларів коштувала модернізація електричної панелі будинку во (избежание встановлення зарядного пристрою. С налету із податками автомобіль та власна зарядна вентерь обійшлися близько 100 тисяч із податками.
Незабаром вследствие незначну аварію йому довелося звернутися бери сервіс для усунення проблеми з переднім бампером. І хоча, зі слів власника, пошкодження було несуттєвим, F-150 Lightning залишався в кузовному цеху протягом шести місяців. Присутствие цьому Ford не відреагував получи и распишись його заклики посприяти прискоренню робіт.
Але останньою краплею стала сімейна поїздка впредь до Чикаго. Вперше він зупинився в целях підзарядки у Фарго, Північна Дакота. Поповнення батареї Ford F-150 Lightning від 10 прежде 90% ємності зайняло дві години.
Поверх 346 км йому довелося зробити другу зупинку в Альбервіллі, нью-джерси Міннесота, але безкоштовний зарядний пристрій в дальнейшем не працював. У пошуках безкоштовної зарядки Бала поїхав бери іншу станцію в Елк-Рівер, колорадо Міннесота, де зарядний пристрій також виявився несправним. Присутствие цьому заряду батареї залишилося лише в 19 км.
Оскільки доїхати поперед інших станцій швидкої зарядки Бала вже никак не зміг, довелося буксирувати пікап предварительно дилерського центру Ford у Елк-Рівер. Поїздку поперед Чикаго сімейство продовжило вже бери орендованому Toyota 4Runner із бензиновим двигуном. Ford власник забрав бери зворотньому шляху.
Реагуючи держи заяви Далбіра Балу во (избежание Fox Business, Ford визнав проблеми з доступністю зарядної мережі у США та Канаді. Як повідомили у компанії, загальнодоступні швидкі зарядні пристрої постійного струму у дилерських центрах бренду з’являться для початку 2024 року.
Також Ford першим у галузі отримав путь до більш ніж 12 тисяч зарядних станцій Tesla. Починаючи з наступного року, Ford шаблонно оснащуватиме свої електромобілі роз?ємом Tesla NACS.