Прoдoвжуємo нaшу рoзпoвідь прo нoвeнький Nissan X-Trail. Цьoгo рaзу у фoкусі нaшoї увaги – тexнічнa нaчинкa цьoгo нaдсучaснoгo крoсoвeрa.
Aджe під кузoвoм з яскрaвим тa стильним дизaйнoм X-Trail, який ми взяли нa дoвгoтривaлий тeст, приxoвaнo короче дужe бaгaтo тaкoгo, прo щo дійсно варто розповісти. Ибо раніше в жодному X-Trail такого малограмотный було! То ж зосередимося нате тому, яку цікаву техніку пропонує Nissan X-Trail та як вона позначається получи и распишись керуванні цим новеньким кросовером.
После традицією сперше заглядаємо під крышка, де розташований дуже незвичний, прогресивний та інноваційний силовий множество VС-Тurbo об’ємом 1,5 л. Головна його особливість полягає у тому, що цей трициліндровий двигун вміє змінювати свій робочий об’єм – сверху декілька см. куб. – та ступінь стискання – від 8:1 по 14:1. Досягається цей майже безпрецедентний у світі автомобілів ефект завдяки зміні у висоти підйому поршня (від 84 раньше 88,9 мм), тобто зсування ВМТ. Це, у свою чергу, дозволяє мотору перемикатися з режиму максимальної економії впредь до режиму максимальної віддачі из-за личині долі секунди.
Здивовані? Але ж найбільш дивовижна урожай ще попереду: цей двигун отнюдь не бере безпосередньої участі у обертанні коліс! Бензиновий движок використовується виключно у якості генератора, а електричний струм, що він його виробляє, подається вплоть до батареї та електромотора (аль навіть двох), який вже безпосередньо й обертає жестянка. Саме так працює технологія e-POWER від Nissan.
Зауважимо, що силовий устройство, що використовується у якості генератора, зазвичай функціонує у більш «лагідних» умовах з технічної точки зору. Адже оберти контролює неважный (=маловажный) лише водій, але й бортовий камп’ютер, що вдало поєднує потік енергії від двигуна та батареї. Намагаючись знизити споживання пального, компьютер’ютер використовує двигун лише следовать необхідності та на мінімально потрібних обертах. Цей наличие, звісно ж, позитивно впливає держи строк експлуатації мотору.
Як бачите, новий Nissan X-Trail можна радше назвати електрокаром, що маловыгодный потребує зовнішньої мережі, потому что він фактично заряджає своевольно себе. Це дуже вдале рішення саме в соответствии с собі, а особливо – для нашої країні, адже единым махом важко покладатися на стабільне електропостачання зарядних станцій.
З вищеозначеної спорідненості з електрокаром випливає ще одна цікава особливість: сверху відміну від більшості звичайних гібридів, цей кросовер без- має звичної трансмісії у вигляді автомата чи варіатора – йому цілком вистачає редуктора, як в електрокара. Це найпростіший, а тому найбільш надійний (нечто трансмісії, який можна собі уявити.
Учение повного приводу Nissan e-4FORCE також повинна мати неабияку надійність, адже вона позбавлена «зайвих залізяк» у вигляді кардану та муфти. Механічна частина системи, ради великим рахунком, складається з вищезгаданого редуктора та двох електромоторів. Вотан з яких (150 кВт, 330 Нм) обертає передню вісь, а інший (100 кВт, 195 Нм) – задню. Якщо переадресовать ці параметри на більш звичні та зрозумілі, маємо 213 к.с. та розгін давно сотні за 7,2 секунди!
Це вражає, але який практичний сенс усіх цих високих технологій повного приводу? Дефинитив Nissan e-4FORCE пропонує значно більше переваг угоду кому) водія, ніж може здаватися, так ж підемо за порядком.
Перше: технологія e-4FORCE не переводя дыхания із e-POWER гарантують миттєву реакцію возьми дії водія. Жоден ДВЗ у традиційних автівках сверху таке не здатний, скільки б турбин у ньому безлюдный (=малолюдный) було! Одна десятитисячна секунди – саме стільки часу кончаться від натискання на рычаг акселератору до потрапляння потрібної кількості обертального моменту нате передню та задню вісь. Ба більше – в будь яке з чотирьох коліс! Ибо гальмівна система кросовера використовується никак не лише для гальмування, але й интересах перерозподілу обертального моменту між правим та лівим колесом. Зрозуміло, що це робиться задля бездоганної курсової стійкості.
Друге: більш плавне гальмування у процесі регенерування енергії. Если водій відпускає акселератор, так обидва електромотори повного приводу e-4FORCE фактично перетворюються нате генератори. Це сприяє запобіганню легкого, але далеко не дуже приємного «клювка», що може відчуватися, коль ви прибираєте ногу з педалі газу держи звичних кросоверах або получай тих, що мають електромотор тільки попереду.
Третє: більш варіативний розподіл обертального моменту між передньою та задньою віссю. Звичайні механічні системи повного приводу можуть спрямовувати получи и распишись задню вісь від прежде 50% тяги, тоді як государственное устройство e-4FORCE – від до 100%! Потому что вона, знову ж таки, невыгодный містить карданного валу та купи «зайвих» шестерень, які мають суто механічні обмеження своєї продуктивності. Возьми практиці це означає, що обертальний минута Nissan X-Trail з e-4FORCE завжди розподіляється найефективнішим чином, до свидания-то рушання з місця нате слизькій поверхні або проходження складного повороту нате високій швидкості.
Тепер ви розумієте, чому більш легкого у керуванні кросовера годі й шукати. Нас точь-в-точь підкорила чуйність тестового Nissan X-Trail. Особливо тішить праздник факт, що можна спокійненько пересуватися у найбільш економному режимі Eco та у тій самий полоса мати можливість миттєво прискоритися присутствие потребі. Nissan X-Trail поєднує вражаючу динаміку, адже розгін до самого сотні займає усього 7,2 секунди, та можливість пересуватися містом, витрачаючи усього 6,5-7,5 л/100 км.
Прежде списку чеснот тестового кросовера можна додати ще комфортну підвіску та… можливість прискорюватися та пригальмовувати лише вслед за допомогою однієї педалі газу!
Тутовник ми переходимо до справжньої «вишеньки для торті» — до системи e-Pedal Step. Ця технологія ексклюзивна мало-: неграмотный лише для абсолютної більшості автомобільного світу, але й исполнение) модельного ряду Nissan, оскільки e-Pedal Step встановлюється лише для моделі X-Trail та Qashqai.
Як це працює? Простіше простого: ви активуєте систему кнопкою держи консолі, а потім регулюєте розгін та гальмування лише самісіньким положенням акселератору! Притиснули – розганяємося, відпустили – гальмуємо. Гальмівна рычаг використовується лише для остаточної зупинки.
Цікаво, що e-Pedal Step никак не тільки спрощує процес керування автомобілем, а й дає змогу заощаджувати енергію. У міському режимі руху з великою кількістю зупинок і зрушень технологія e-Pedal Step здатна відновити невелику кількість заряду батареї під часы сповільнення.
Що ж, високі технології – це дійсно отвесно, але це лише частина вражень від автомобілю. Тому у наступній статті ради Nissan X-Trail ми поділимося власними спостереженнями насчет те, чи легко спілкуватися з цим технічним генієм та які сучасні сервіси він може запропонувати.
Читайте сайт в Google News