Aвстрaлійськe видaння Which Car пoвідoмилo прo мoжливу eлeктрифікaцію рамних позашляховіків Nissan, у тому числі повнорозмірних моделей Patrol та Navara. Журналісти послаються для віце-президента Nissan Шунічі Інамідзіму, який зазначив, що гібридна технологія e-Power може застосовуватись і получи великих автомобілях, у тому числі в комерційному транспорті. Втім, топ-руководитель наголосив, що остаточного рішення ще никак не ухвалено.
Шунічі Інамідзіма дав зрозуміти: поява технології e-Power в позашляховику Patrol та пропорційних моделях залежатиме від багатьох факторів — запитів клієнтів, наявності зарядної інфраструктури та цін получай викопне паливо. Інженери Nissan готові розглянути варіант і з гібридом, і повністю електричну версію.
Nissan стверджує, що електросистема здатна передавати крутний моментт в цифра тисяч разів швидше, ніж механічний диференціал, тому можлива електрифікація Patrol і Navara неважный (=маловажный) позначиться на їх позашляхових якостях.
У Європі гібриди e-Power прийдуть нате зміну дизельним версіям. Дело в тому, що агрегати для «важкому» паливі недоцільно адаптувати впредь до екостандартів «Євро-7», які планують запровадити в Євросоюзі поперед 2025 року. У 2026 році звичайні бензинові версії Nissan та гібриди e-Power мають зрівнятися следовать ціною.
Навіть без електрифікації позашляховики Patrol та пікапи Navara наступного покоління чекає держи глобальний апгрейд. Справа в тому, що дні V8 об’ємом 5,6 літра пораховані: незабаром Nissan слідом следовать Toyota перейде від безнаддувного мотора накануне твін-турбо V6 об\’ємом 3,5 літра.