Опубліковано детальний огляд українського бронеавтомобіля Inguar-3

Опубликовал 14 Апрель, 2024 в Новости

Нoвий брoнeaвтoмoбіль Inguar-3 клaсу MRAP від укрaїнськoї кoмпaнії Inguar Defense нeщoдaвнo пoбувaв нa тeст-дрaйві у журнaлістів Militarnyi. Нaзвa Inguar пoxoдить від слів «on guard» (з aнгл. «Бути нa вaрті»). Тoму девіз проекту дали слушний: «На варті свободи». Циферка «3» говорить про те, що если розроблена ціла лінійка бронеавтомобілів, як легшого, таково і важчого класів.

Унікальність Inguar-3 в тому, що система побудована на оригінальному власному шасі, яке здатне витримувати більше навантаження. Це і дало можливість забезпечити клас протимінного та балістичного захисту Level 3 в области STATAG 4569. Корпус захищає від бронебійних пакет 7,62 мм та може витримати підрив 8 кг тротилу.

У цьому достоинство V-подібного днища зі шведської сталі Armos 500Т, завтовшки 16 мм соответственно центру та 8 мм з боків. Реальних випробувань поки що безвыгодный проводилося. Все було розраховане по (по грибы) допомогою математичного моделювання вслед участю спеціалістів Центрального НДІ Міноборони України.

Що ж накануне корпусу, то тут застосовується комбіноване бронювання — зовнішні панелі з алюмінію завтовшки 16 мм, швейцарського виробництва AMG5, а из-за ними шведська сталь Armos 500 Т завтовшки 8 мм. Броньовані панелі, си само як і кулестійке скло можна даром замінити, відкрутивши відповідні болти. У представленому виконанні власть має споряджену масу 12 т і повну 15 т. Передбачено навіть тривісний варіант (6х6) зі збільшеним держи 7 т навантаженням.

У даному випадку Inguar-3 показаний у десантній версії — у задній частині встановлено чотири протимінні сидіння после стандартами НАТО. Усього їх може бути шість.

В основному салоні ще чотири крісла, включаючи водійське. Фургон зроблений модульним, що дозволяє робити конфігурацію під різні завдання — перевезення вантажів, встановлення різного озброєння. У салоні є фільтровентиляційна предписание, автономні обігрівач та кондиціонер. Є й доктрина пожежогасіння, причому із двома комплектами піропатронів, що дозволяє ліквідувати повторне займання.

Держи даху буде встановлена турель під чотири види озброєння: кулемети Browning, ДШК та НСВТ, а також автоматичний базука МК-19. Передбачається комплектація РЕБ вітчизняної розробки. Планується ще й додатковий захист від дронів — сітки чи решітки.

У рух Inguar-3 сеять 7,2-літровий турбодизель Deutz потужністю 350 к. с. і максимальним крутним моментом 1500 Нм. Він працює у парі з автоматичною коробкою передач Allison.

Підвіска всіх коліс незалежна — її не переводя духу із роздавальною коробкою виготовила відома чеська компанія ADS. Високу прохідність забезпечують кліренс в 450 мм (найбільший серед вітчизняних бронемашин), міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, а також строй централізованого регулювання тиску в шинах. Самі шини досить круті — Michelin розмірності 395/85R20. Максимальна швидкість за шосе — 120 км/бадняк.

Розробники відзначають наявність бортик-комп\’ютера та просунутого програмного забезпечення, яке дозволяє захистити вузли та агрегати від поломки. Манером), наприклад, при включеному блокуванні переднього міжколісного диференціала автомобіль отнюдь не зможе їхати швидше из-за 20 км/год. Автоматика невыгодный дасть поїхати і із затягнутим «ручником».

Все інформація висвічується на великому екрані цифрового щитка приладів. Сюди також передається зображення з камер бокового огляду, встановлених поруч із зовнішніми дзеркалами. Силач також обладнана камерами спереду та ззаду, а також камерою нічного бачення.

Поки що Inguar-3 існує у єдиному екземплярі. Випробування вже полезно завершено і розробники сподіваються получи швидке отримання допуску Міноборони. Розробка та виготовлення експериментального зразка обійшлася майже в 700 тис. доларів. Серійна машинешка коштуватиме менше — близько 420 тисяч доларів.