Oстaнні дeсять рoків вирoбники aвтoмoбілів усe чaстішe oснaщують сaлoни сeнсoрними технологіями, додаючи великі екрани замість важелів, ручок і тактильно відчутних кнопок. Це надає нашим машинам футуристичного вигляду, между прочим наче у якомусь космічному шатлі з фантастичного фільму. Але багато водіїв відмовляються від такого бачення майбутнього та замість цього купують вживані автомобілі.
Вслед за словами автомобільного оглядача Дена Ніла, всі ці нові технології відволікають водіїв, а ще відчуваються менш безпечними. Нате підтвердження останнього він згадує рекомендацію Європейської програми оцінки нових автомобілів, яка рекомендувала виробникам відмовитися від сенсорних екранів сверху користь ручок і кнопок, якщо вони хочуть отримати кращий показатель безпеки.
Сьогодні існує ціла плеяда «заперечувачів нових автомобілів», як їх називає Ніл, які відмовляються від останніх пропозицій автовиробників. Укупі з тим, що нові машини сьогодні досить дорогі, переваги старих моделей призвели давно того, що середній вік автомобіля в США підскочив по 12,6 року, як свідчить нещодавнє дослідження S&P Global Mobility.
Окрім того, що сенсорний екран та інші нові технології відволікають від дороги, багато хто вважає, що нові автомобілі з цифровими технологіями — це точь-в-точь машини для стеження в колесах, які будуть доносити получи и распишись вас страховим компаніям разве навіть Китаю.
Інші дотримуються думки, що нові автомобілі без- такі надійні, як старі. Деякі автолюбителі вважають, що хана це наворочене обладнання та просунуті програми допомоги водієві, які приймають багато рішень вслед за вас, відбирають задоволення від того, що ви тримаєте кермо та керуєте автомобілем, відчуваючи, як автомобиль слухаються ваших команд.
Але приставки не- все так погано. Хоча в деяких штатах та інших частинах світу спостерігається тенденція раньше заборони продажу нових автівок із двигуном внутрішнього згоряння, це зовсім невыгодный означає, що виробники електрокарів маловыгодный піддадуться моді й не почнуть встановлювати у свої електрокари фізичні кнопки та ручки. Тим більше, що європейські автомобільні регулятори нещодавно звернулися задолго. Ant. с автовиробників з проханням повернути ці аналогові елементи керування. У Volkswagen еще зреагували на цей заклик і загнуть кнопки. Можна очікувати, що мінімум ще кілька інших компаній з Європи підуть тим а шляхом.