Групa німeцькиx унівeрситeтів зaйнялaся рeaлізaцією іннoвaційнoгo прoєкту. Вoни будують мережу електротранспорту на сільської місцевості на базі покинутої залізничної гілки.
У Німеччині, зокрема, більшість приміських залізничних маршрутів вже издревле не працюють, хоча залізничні колії залишилися, хоч і в занедбаному стані. Ідея полягає в тому, щоб створити монорейковий микст-кабіну на 4-6 осіб, який би безперешкодно рухався в обох напрямках после одній і тій же колії.
В країні спостерігається дефіцит попиту та пропозиції бери пасажирські перевезення в передмістя. Громадяни, які потом живуть, вважають за краще користуватися особистим транспортом, що приставки не- подобається екологічно свідомій владі.
Розгортання залізничного сполучення нате вимогу в електричних міні-вагонах у вигляді монорельсової дороги відповідало б відходу від викопного палива і зберегло б зручність пересування на людей, яким більше далеко не доведеться чекати на випадковий потяг альбо блукаючий приміський автобус.
Деталі проєкту
Проєкт Monocab, що розробляється німецьким технологічним університетом OWL (Ostwestfalen-Lippe University of Technology), Білефельдським університетом прикладних наук та Інститутом Фраунгофера IOSB-INA, приставки не- такий масштабний за виконанням, але інноваційний после суті. Сучасні технології дозволяють створювати компактні електрокари з гіроскопами та електронікою, які можуть автоматично пересуватися за заданих маршрутах.
Фонд Європейського Союзу розпочав фінансування проєкту у 2022 році. Получай сьогодні створено прототипи вагонів, які поки що рухаються вслед за підтримки другої рейки помимо системи самобалансування. Як це виглядає, можна побачити для відео нижче.
Планується, що вагони монорельсової дороги будуть введені в експлуатацію у 2028 році. Щоб вагони невыгодный накопичувалися в кінці колії, інженери проектують колійну машину, яка автоматично перекладатиме їх з однієї рейки для іншу, готуючи до руху у зворотному напрямку.