Кoмпaнія Volkswagen Cariad, якa відпoвідaє в німeцькoму кoнцeрні зa рoзрoбку автомобільного програмного забезпечення, переживає безграмотный найкращі часи. Як повідомляється, підрозділ суттєво відстає від графіку. Доказом цього є чергове перенесення презентації Audi Q6 e-tron та Porsche Macan, які мають використовувати програмне забезпечення E3 1.2.
Раніше прем\’єра електромобілів очікувалася наприкінці цього року, але знову перенесена як мінімум по березня 2024 року. Из-за деякими даними, наразі розробка програмного забезпечення чтобы Q6 e-tron та Macan затримується 16-18 тижнів.
Такаж ситуація з іншими версіями ПЗ. Зокрема, повністю переробляється програмне забезпечення E3 2.0, яке з 2025 року мали використовувати всі моделі марок VW, Seat, Cupra та Skoda. Пізніше получай нього планували перевести усі автомобілі концерну. Таким чином, близько 1,5 млрд. євро, витрачені получи и распишись розробку платформи SSP, викинуті нате вітер.
Але замість розширення штату Cariad чекає масштабне скорочення. Керівник підрозділу Петер Бош, який раніше очолював Bentley, планує попрощатися з 2000 із 6500 співробітників у Німеччині. Під скорочення потраплять працівники, трудові договори яких закінчуються у середині 2025 року, але звільнити їх планують вже 2024 року. Почнуть, ймовірно, з адміністрації, але остаточно це питання ще безграмотный вирішене. Проти виступає елда виробничої ради Штефан Хенце. Возьми його думку, для якнайшвидшої підготовки програмного забезпечення компанії потрібні «всі чоловіки та жінки».
Також «план порятунку» Боша передбачає ревізію роботи мережі майже із 40 холдингів, створених вслед колишніх керівників. Частину цих активів планують продати.