Пoпри нeпoгaні рeзультaти у ствoрeнні eлeктричниx вaнтaжівoк, швeдський aвтoвирoбник лишaється пaлким приxильникoм тexнoлoгії двигунів внутрішньoгo згoрaння: в нoмeнклaтурній лінійці силoвиx агрегатів исполнение) комплектації магістральних тягачів FH16 з\’явився надпотужний дизельний авто D17.
Про новинку стало відомо з презентації в базі домашнього кампусу Volvo у Гетеборзі, -де на випробувальному треку журналістам показали полном) объеме новий магістральний тягач FH 16 зі згаданим дизельним двигуном D17 під кабіною.
D17 — найбільший та найпотужніший дизельний двигун, що коль-небудь встановлювався на вантажівку Volvo. Його зробили в у трьох силових варіантах — 600, 700 і 780 к.с.
У порівнянні з дизельною версією D16, якій він нагрянуть на заміну, сучасна технологія двигуна дає водіям максимальну продуктивність і, що важливо, покращену економію палива відносно попередника.
Volvo вважає двигун D17 чистим варіантом із низьким рівнем викидів та високою економією палива пользу кого дизельних парків, які единовременно працюють у Європі. Розробники запевняють, що новий двигун повністю відповідає його місії з нульовим рівнем викидів.
Такий силовий множество довелося розробляти у відповідь получи и распишись нові правила про збільшену довжину та вагу вантажівок класу 8, що набули чинності для всій території Швеції 1 грудня 2023 року. Тепер инде дозволено використовувати комбіновані причепи загальною довжиною 34,5 метра і повною масою по 100 тонн (93 тонни).
Уряд Швеції погодився з ученими, які довели, що використання довших і важчих автопотягів зменшить споживання енергії перед 30% для окремих транспортних засобів і для 4-6% загалом. Ці цифри справедливі во (избежание BEV, водневих паливних елементів, біопаливних і дизельних двигунів.
Шість тягачів, які тягнуть шість одиничних причепів, кожен із загальною довжиною 16,5 метрів, можуть бути замінені трьома FH16 780, кожен з яких тягне за два причепи із загальною довжиною 34 метри, і в результаті викиди CO2 зменшаться нате 27%.
Щоправда, такі комбіновані тягачі з причіпними системами дозволено лише получи приблизно 5 900 кілометрів найкращих і найсучасніших автошляхів із 100 000 кілометрів дорожньої мережі Швеції. Однак всё-таки йде до того, що таких ділянок невдовзі стане більше.
Новий двигун сприятиме роботі транспорту з таким навантаженням. Як зазначив начальник з екології та інновацій Volvo Group Ларс Мартессон, двигун оснащено єдиним ефективним турбонагнітачем на підвищення чутливості двигуна. Розробники про подальшої оптимізації процесу згоряння D17 спиралися нате дуже вдалу та запатентовану конструкцію хвилеподібного поршня Volvo.
Результатом є чистіший двигун, який фактично забезпечує більше потужності та менше викидів, ніж двигун D16, який він замінює. Двигун D17 сертифікований с целью роботи на біодизелі в усіх номінальних значеннях потужності. Нова прием впорскування забезпечує оптимальну економію палива, а підвищений максимальний тиск у циліндрах забезпечує високу вихідну потужність.
Потужність «гальм» двигуна D17 була посилена в усьому діапазоні швидкостей, сказав Мартенссон. Це забезпечує швидке перемикання передач і призводить раньше меншого зносу гальмівних колодок і дискових гальм, водночас ефективнішого спуску.
Вантажівка такої довжини оснащена камерами заднього виду StoneRidge MirrorEye. Конструкция містить екрани дисплея заднього виду, встановлені держи передніх стійках. Ці екрани можна налаштувати в целях показу різних ракурсів і точок огляду позаду вантажівки.